Ingen sovmorgon här inte

Vågar knappt tänka tanken att jag skulle komma ikapp idag. Som kanske sagt tidigare är jag ju faktist ledig imorgon också.


Tjugoåttonde januari

Fick gå upp tidigt idag med, skulle nästan jobba. Hade ett möte klockan åtta och ett klockan nio på jobbet. Var ifrån jobbet ungefär kvart över tio. Var hemma en kort stund för att sedan åka till tandläkaren klockan ett. Jag hade inte min tandläkare för han var på kurs. Jag hade en ganska ungkvinna som var på smällen. Jättegulligt när hon satt där i stolen och klappa på sin mage. Allt gick fint fint under lagningen. Jag slapp rotfylla denna gången men om jag får minsta ont i den ska jag åka in och göra det mest smärtsamma som går att göra hos tandläkaren. Jävla tand att gå sönder så jävla mycket. Sen fick jag varningen att det skulle dra lite i tanden för att det blev lagat så mycket. Aja tänkte jag och sen så mötte jag upp Sara och Gustav på torget. Jag övertalade dem att vi skulle vänta lite med fikat eftersom jag var sönder bedövad i käften. Vi gick runt på stan och sen fika/åt vi på Henrys, fattar inte riktigt hur det kan vara så gott. Vi åkte sedan till Jysk för att Sara skulle titta på täcken. När vi väl var på parkeringen började min bedövning släppa och jag trodde jag skulle dö. Dra lite i tanden? Det var som en borrmaskin höll på i tanden samtidigt som det gjorde ont i hela käken. Den smärtan vill jag aldrig mer uppleva mer, ingen smärtstillande tablett så långt ögat nådde heller, FY FAN! Vi åkte sedan till Gustav för att hämta upp lite spel. Drog en sväng på netto och köpte lite gott för att sedan lämna av Saras cykel hemma hos henne. Väl hemma hos mig igen tittade vi på en as kass film, dead meat. Det var så dåligt gjord och så dåliga skådisar att jag somnade. Efter filmen spelade vi Television och tjöta. Innan de trog hem vid halv två tittade vi på gamla kort och prata gamla minnen!!



(mobilkort då kameran fortfarande är stendö!)



Vad jag saknar den gamla goda tiden!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback