Sängen snart..

Jag har sagt till mig själv att jag inte behöver blogga varje dag men det har blivit lite som ett måste. Jag vet att det inte kommer att hålla, då jag har hamnat efter nästan en månad! Nästa gång blir det till att hoppa över allt. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobba. Dagen imorgon ser nog likadan ut förutom när jag har slutat så är jag ledig i 2½ dagar. Det ska bli skönt och mycket trevligt då jag ska ta igen lite förlorad tid med kompisar samt fixa bilen med pappsen. Besiktning på torsdag.. hålla tummarna!

Loka krusbär, päron var helt okej. Smakade inte allt för olik den vanliga päronen. Lite sötare då krusbärssmaken kommer in i slutet. Det blir helt klart att man köper den igen. Fast den jag fick hade en dålig kork så nu har halva runnit ut i kylskåpet, såg jag nu när jag kom hem. Suck!


Sängen nästa!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback