Två dagar kvar..

Trodde ni jag skulle glömma av? Jag sov lite extra länge i morses och hann där med inte att uppdatera. Vågar inte riktigt skriva när jag gick upp, pinsamt sent i vilket fall. Åkte iväg till jobbet hyffsat tidigt och det gick ganska bra. Det hade inte varit fel om människor kunde komma lite mer utspritt men inget man kan göra åt. Imorgon ska jag nog smaka på den nya Lokan och äta ravioli. På måndag är jag ledig och då vill jag hitta på något roligt, varför inte åka pulka? Efter det vill jag mysa lite framför tvn/film med en massa gott. Någon som vill hänka på?


Jag behöver en rejäl avkoppling, tur att partypinglan Sandra kommer om en vecka!


malin♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jAG e på med båda:D

2010-02-07 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback