Äntligen fri...eller?

Hajjemen ännu ett till.


Elfte december

Vaknade sent av anledningen... öm att jag är lat och var i väldigt stort behov av att sova. Det enda tråkiga är väl att man inte riktigt kan ta igen förlorad sömn. Det är fredag och jag är ledig, helt underbart. Det är den enda helgen Johanna och jag är ledig ihop. Det firas med att vi ska gå ut med jobbet, arrangerat av Sofia H och Annika. Förfesten ska vara hos Emelie N. Återkommer till detta dock. På dagen gjorde jag inte så mycket, degade sönder tills jag fick en bra idé. Ringde Quyen och frågade om han kunde hänga med mig till mitt ex. Jag hämtade de sista grejerna där som jag hade glömt. Klockan tjugo i fem blev jag upplockad av Johanna och Sandra, vi drog till bolaget och hemköp. Köpte lite inför kvällen och sen drog vi hem för att fixa i ordning oss. Panik över både mitt hem som ser ut som kriget och att jag inte har något fint att ta på mig. Lite katastrof-klädval märkte jaa nu när jag ser bilderna. Jajjemen denna gången fick jag kort. Vi var hos Emelie en bra stund innan vi gick till bowlingen för att spela lite bowling. Fast Johanna och jag spelade aldrig, undra om det var alkoholens fel? Roligt hade jag i vilket fall och var hemma runt två tror jag. Börjar bli gammal och går hem lite tidigare än alla andra barn. Är trotsallt tjugo nu, haha!











Tretton dagar kvar..




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback