Inget annat att säga än jobba och sova

Klockan hinner nog bli så mycket att disken får lida för att jag måste hämta tvätten i tvättstugan i källaren.


Tjugonde december

Fjärde advent och det firar jag med att sova länge och sedan åka till jobbet för att köra mitt egna skift. Känner hur er avundsjuka rasar över mig. Hahah, eller inte! Hade gjort nästan vad som helst för att slippa jobba idag för att istället spendera dagen med min familj. Av en konstig anledning blir man extra familjesjuk över julen. Mamma, bror, syster med respektive plus mormor åkte till Falköpings julmarknad och skiet och jag kunde inte hänga med. Jaja, får väl säga den gamla frasen "det ger pengar". Hjälper den vid sådana här tillfällen?


Fyra dagar kvar..



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback