Segare än segast

Ge mig en ny kropp tack. En vältränad som älskar att stå upp i nio timmar i sträck och verkligen är arbetsnarkoman!


Fjärde januari

Vaknade vid elva för att göra mig klar inför jobbet. Började jobba klockan tolv och slutade halv fyra. Åkte direkt till Sandra och vi hämtade lite grejer hos Johannes föräldrar. Saker och ting Sandra hade lämnat där på nyår. Vi åkte sedan för att hämta Johanna och åkte hem till mig för att dega lite. Vi bestämde oss för att se film, Flickan som lekte med elden eftersom vi ska gå på Luftslottet som sprängdes. Vore bra att se tvåan före trean. Så vi traskade iväg till Maggan för att köpa lite godis till filmen, där vi även mötte upp Basse. När vi väl var påväg hem igen kom Freddie och skjutsa oss hem och åkte sedan hem med Johanna till Alexander. Vi andra satte på filmen och fick strax därefter besök av Majzzen som hade blivit utslängd av Johannes. När det var ca tio minuter kvar av filmen kom Britta. Vi var hemma hos mig hela kvällen och bl.a. planera femte och sjätte januari med Lai thai, Bio och pulkaåkning. Jag satte även upp min Elvis och Marilyn!












Tiden bara rullar iväg




malin♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback