Senil

Wihiie, tre inlägg på en dag.


Fjortonde december

Denna dagen är som en dimma för mig. Jag har ingen aning om vad jag sysslade med. Det stod i kalendern att jag hade tvättid så det var nog det enda jag sysslade med. Det är ju en månad sen jag tvätta sist p.g.a. dåligt med tvättider. Jag blir galen! Jo jag ringde nog Telia denna dagen. Det som hände var att jag ringde kundtjänst och blev kopplad till support. Jag satt i telefonkö i 40 jävla minuter för att sedan bli bortkopplad! Jag ringde då upp kundtjänst igen och var redigt sur. Fick då nummer till support för att sedan knappa in mitt nummer så det sedan ringde upp. Men detta tog ju ytterligare 40 jävla minuter. Jag hatar fanemig telia och fattar inte vad de sysslade med. Fick sedan prata med en som kanske kunde lika mycket som mig. Jag fick gå igenom en massa steg jag redan hade gjort. D.v.s koppla in sladden från storarummet till datorn och sedan testa om kontakten i hallen funkar istället. Samtalet slutade med att han sa att han skulle göra en felanmälan och praktist taget la på telefonen. Ursäkta mig men jag fick inget svar hur länge det skulle ta, om någon skulle komma in till min lägenhet eller något sånt överhuvudtaget. Jävla skit telia!!!


Tio dagar kvar..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback