Sova och jobba

Min tvättid är nu slut och jag har varit och hämtat all min tvätt. Jag undra hur länge jag kommer att sitta här på röva och inte göra ett skit förutom uppdatera min blogg.


Tjugoandre december

Förslappad som jag är, sov jag länge och hittade inte alls på något roligt innan jag började jobbet klockan halv fyra på eftermiddagen. Denna dagen körde jag skift själv, ovanligt? Det gick som det gick. Denna dagen slutade det aldrig rulla! Vad jag menar med det är att det aldrig var en lugn stund på jobbet. Allting gick verkligen åt helvete och jag var irriterad som ett jävla bi när jag kom hem. Jag var även så uppe i varv att jag knappt kunde sitta still och jag hade världens magsmärtor också. Jag kommer innan jag fyller 21 år (4 decemer 2010) ha stressmage och magsår av all stress. Fast inget jag kan göra åt för tillfället, jag har andra problem jag behöver ta tag i innan det. Kanske mina fina sönder tvättade händer och underarmar, haha jävla problembarn jag är! Förresten räknas jag nog som vuxen nu, någon som vill tillverka en tidsmaskin? För att lugna ner mig och bli på gladare humör klädde jag min gran och lyssnade på lugnande härlig julmusik. Somnade VÄLDIGT sent!




Två dagar kvar..




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback