Tillbaka.. hahah?

Tagit mig åter igen lite smått i kragen. Tur att jag har antecknat lite i min almanacka som hänger i köket, annars hade jag varit körd. Sen får vi inte glömma bilderna i min kamera, bilder säger ju mer än tusen ord.

Åttonde december

Vaknade tidigt idag, p.g.a. att jag började jobba klockan halv sju.. vad trodde ni? Jag cyklade denna dagen med. Jag vet inte riktigt om jag har slagit i huvudet, återstår att se. Jag arbetade mina underbara nio timmar och sen åkte jag hem till min pappa och dega där. Jag hade behövt städa men vem fan orkar det när man är trött, grinig och hungrig? Jag orkade i vilket fall åka med min mamma till affären och köpte mig en smörgåstårta till pappsen och mig. Jag kommer inte riktigt ihåg varför mamma kom och hämta mig men har för mig att hon lämnade av något och jag hängde på till affären. Det spelar ju inte så stor roll nu. Jag stannade ganska länge hos pappa (kanske beror på att jag somnade en lång stund på soffan) När jag väl var hemma igen vid elva på kvällen kastade jag mig i sängen.


Sexton dagar kvar..



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback