Tur i oturen

TADA! Ett inlägg till..

Nionde december

Vaknade som ett vrak, vilket jag brukar göra då jag har öppnat fyra dagar i rad för att sedan öppna den femte och sista dagen. Jag är verkligen, verkligen ingen morgon människa. Det är fan tortyr att gå upp tidigt. Jag tycker därmed att dagen blir så otroligt långt samt att man då behöver sova middag! Någon som instämmer? Det var bara att palla sig iväg till jobbet, på cykel då jag har pajat bilen. Jobbade mina underbara nio timmar plus tjugo minuters övertid. Sånt tycker vi om eller inte. Kom hem till en svinstia och fick bara panik. Jag hatar att ha det så men orken och tiden finns aldrig känns det som. Jag tog en sopsäck med glasflaskor och gick till återvinningen vid stallet. Gissa om jag hade kramp i alla muskler jag har i min kropp. Inga hantag eller så, splitter glas i säcken osv. Efter det fick jag sätta mig i pappas bil och hämta honom i Götene. Han hade kört min bil dit för att kolla på hur stora skador det fanns på den. Väl framme får jag halv goda nyheter. Jag hade tur i oturen. Vissa grejer hade pappa och skulle kolla runt efter de andra. Bra att äga en volvo som det finns tillgång på bra och billiga reservdelar. Tog lite bilder på bilen och så. T.ex. Bild tre, "armen" som är böjd skall vara rak.






Femton dagar kvar..




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback