Försök fem

Nu sitter jag här och försöker att komma i kapp. Jag lyckas alltid hamna efter och jag vill egentligen skriva om denna dagen!!


Åttonde juli, denna dagen är en aning svart. Jag vakna sent som attans. Majzzen och jag bestämde att vi skulle titta på en film ihop. Alla ville vara social denna dagen så det sluta med att Johanna, Sara och Gustav även kom hit. Johanna drog dock efter hon hade gjort två skivor till "firmafesten". Vi andra spela spel och tittap åtv under tiden. När Johanna åkte hem satte vi på en film. Vid elva på kvällen åkte Majzzen till jobbet och vi andra till McDonald's och käka lite mat! Där även Quyen var och strax därefter döck Johanna upp och munnarna gick i ett!!






Trevligt att träffa alla möjliga på en och samma dag!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback