Försök två

Sitter här efter en händelserik dag. Borde sova men känner att jag behöver skriva lite samt göra mig själv väldigt trött. Nu ska det grävas i minnet igen. Synd att jag inte har använt kameran flitigt, det brukar hjälpa en del att friska upp minnet med.


Femte juli, om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på dagen. Jag sov länge och sen vid klockan fem gick Quyen och jag på en promenad. Vi köpte oss lite gott på vägen och gick sedan runt i stan och även längst med stranden. På kvällen tog vi oss en sväng med bilen och letade matställen. Slutade med att vi hamna på Läckögrillen tio minuter innan det stängde. Vi fick bara en portion med hälfta/hälfta! Moset tog slut och kändes lite väl taskigt och tvinga dem göra nytt. Quyen förstökte även ta kort på en mega fet spindel som jag inte ens våga titta på!








Filmkväll är alltid lika trevligt!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback