BALEN!

Vaknade inte av väckerklockan denna morgonen utan vaknade av att Malin ringde och sa att jag skulle börja för tio minuter sedan. Försov mig för första gången på detta jobbet, JÄVLA SKIT. Jag började jobba halv nio istället för åtta. Jag var seg hela dagen och kroppen hängde inte riktigt med. När jag väl slutar åtta får jag hundra samtal och sms. Min syster ska ha min väska och jag ska fixa fram den. Exploderar av ilska och sen så startar inte bilen heller. Det börjar spöregna och jag blir bara mer irriterad. Bilen startar och lyckas rulla hem. Sen stendör den och jag får stå ute i spöregnet medan jag väntar på mamma som ska hämta upp mig samtidigt som mitt paraply ligger i pappas bil. Väl framme kastar jag mig ur bilen och går i spöregnet as förbannad och känner varför kroppen varit seg denna dag. Inte för att jag har försovit mig utan för att jag börjar bli sjuk. Det gjorde inte saker bättre för mitt humör. Väl framme hittar jag syrran men inte Sara, Basse, Sandra eller någon annan jag kände.







När väl studenterna hade gått in till Stadt åkte jag hem till mig tillsammans med Basse. Vi gjorde inte så mycket och runt sju kom Gustav. Basse och Gustav gick iväg mot Sandra medan jag gick hem till min pappa för att äta. Fick sedan skjuts av Annelie till Sandra och kom fram exakt samtidigt som Basse, Gustav och Sara. Trevlig kväll fast jag började få feber och kände mig väldig tråkig och dålig. Under kvällen fick vi även besök av Britta, Carro, Lucy, Robin och Frans. Jag åkte hem vid tio då Annelie, pappa och Isa kom och hämta mig. Fick mig en milkshake från McDonald's och kastade mig direkt i säng.












Hade velat göra om den här dagen... till det bättre!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback