Lite snabbt

Jag sitter här nu mega trött. Har jobbat hela dagen igår och idag. Efter jobbet idag fick jag där emot ha räser fart in i duschen och göra mig klar. Majzzen hämtade upp mig vid klockan sju och sen åkte vi till Basse. Där grillade vi och jag drack min härliga rosa pantern. Majzzen var med till klockan tio, han skulle sedan iväg till jobbet. Dragen och trött resulterade att jag somna i Basses soffa medan de andra sjöng singstar. Vid ett fick vi sätta oss på cyklarna och cykla hem i spöregnet. På vägen hem förlorade vi Gustav då han fick punka på cykeln. Var tvungen att printa lite här och värma upp låren lite innan jag la mig under täcket. Mycket rolig kväll idag!



Imorgon ska jag total storstäda!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback