Remember!

Nyvaken! Känner att jag får skriva lite idag om det ska bli av. Denna veckan är fylld med mycket jobb, Sarahs och Robins student och allt fix inför.


Tisdagen hann jag skriva lite om, början på dagen i vilket fall. Jag tvättade nästan hela dagen och åkt sedan bil till Sandra för att hämta upp henne, Sara, Basse och Gustav. Vi åkte vidare till Coop i Skara för att köpa lite godis inför filmen. Jag hittade mig även en ny tvättkorg, då den förra gick sönder för jättelänge sen. I försig fick jag en liten söt av Britta som jag har haft undertiden men eftersom jag tvättar så sällan får inte allt plats. Vilket resulterar till att tvätten ligger överallt i min lägenhet. Efter coop åkte vi till biografen, anledningen till att vi gick i Skara var för att de bygger om i stan och är där med stängd. Filmen var helt okej men för min del kunde det vara mer att Samantha var Samantha om man säger så.  Efter filmen åkte alla hem och jag vet faktist inte vad jag gjorde när jag kom hem. För om jag känner mig själv gjorde jag något eftersom klockan inte var så jättemycket.





Onsdagen åkte jag inlines till och från jobbet. Jag jobbade ett kortpass. Efter jobbet mötte jag upp Sara vid Lidåkersplan för att titta på studentbrännbollen. Träffade en massa folk och stod mest och tjöta med Sarah och Robin.






Vid slutet gick Sara och jag hem till min pappa och käka grillat. När vi ätit åkte vi till Birgers och tog oss varsin monster glass! Efteråt dega vi hemma hos mig.





Tordagen började jag jobba tidigt och efter jobbet fick jag ett snabbt besök av Quyen. Jag gick sedan vidare till min mamma för att fira mamma (för morsdag) och Andreas J som fyllde år. Käka lite pizza och tårta. Sen åkte jag hem till Quyen och vi kollade på filmen Oceans thirteen.

Fredagen började jag också tidigt och efter jobbet gjorde jag inte allt så mycket. Jag var ganska trött men det hindrade mig inte från att ta en promenad till Quyen för att se en film! Kommer inte ihåg vad den hette men den var lite läskig, om jag ska var ärlig somnade jag lite då och då.



GREEN DAY <3



malin♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 12:06:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback