More to come..?

Vaknade sent på torsdagen. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände riktigt. Jag tror jag fick besök av Sara och Basse vid klockan ett. De hade varit på stan. Gustav kom strax därefter och klockan två började jag tvätta. Medan en av tvättarna åkte vi fram till stan och handla på systemet då vi kommit fram till att det blir lite festande till helgen. För alla andras del utom min. Vi köpte även lite godis och satte oss framför tv och datorn. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde för att fördriva tiden. Det sluta med att vi tittade på Twilight när Gustav hade åkte i alla fall. Jävlar vad den filmen är bra. Efter filmen fick jag kasta mig i sängen då jag skulle börja jobba klockan åtta dagen efter, för att efter dra mig snabbt till stan för att titta på balen. Eftersom det aldrig blir som man planerat fick jag besök mitt i natten. Quyen kom förbi efter han hade slutat och vi tjötade väl halva natten innan han åkte hem. Inte bra att vara ifrån sina kompisar förlänge. Jag om någon tjötkärring borde i vilket fall veta att det kommer explodera med ord om man inte pratar på ett tag. Jag fick stå mitt kast om man säger så.







Ge mig killar med smaskiga kroppar och vacker insida!!!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback