Resten av veckan..

Vaknade lördagen med feber, världens ondaste hals och värkande kropp. Inget att göra åt, det var bara att sätta sig på cykeln (då bilen inte startar) och cykla iväg till jobbet. Plågade mig igenom dagen och när jag kom hem la jag mig i sängen och tittade smått på tvn. Sov för det mesta.


Söndagen var inget undantag, jobbet som gällde. Sista dagen innan ledigt. Det var bara att kämpa emot sjukdomen, som även hade utvecklats sig till rinnsnuva och slemhosta. När jag äntligen slutade öste regnet ner så jag fick ringa pappsen. Som fick komma och hämta mig. Fick mig lite mat hos honom och cyklade sedan hem och la mig i sängen.


Vaknade under hela natten då jag mådde som sämst. Hela måndagen var förjävlig. Jag orkade absolut ingenting. Quyen kom förbi en liten stund runt elva och kollade till hur jag hade det. Pappa kom sedan vid två med pizza och höll mig lite sällskap. Han gick hem vid fyra och jag låg och sov till och från hela dagen.


Ställde klockan på tio idag men jag vaknade tidigare. Min feber var borta men hostan är värre. Lungorna gör ont men jag har mer energi i kroppen. Jag hade ett möte klockan elva och efter mötet fixade min pappa en ny sidospegel till min bil samt mixtra lite med ljudet. Direkt efter hämtade jag upp Johanna, vi åkte och fika på Henrys. Nästan i vilket fall, Johanna åt och jag fikade. Vi tog oss en sväng på ÖoB, Hemkompaniet och Elgiganten innan vi tog oss en glass på McDonald's. Åkte hem för att sitta här och uppdatera. Trodde jag skulle få träffa Quyen en liten sväng nu på kvällen men han mådde inte bra så det blev inget med det. Jag vill där med tillägga att jag har tråkigt!!!!







Sängen ropar lite nu då jag ska jobba imorgon.



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback