Fixardag

Fått en hel del gjort idag, känns skönt! Vaknade av telefonen idag, inte av larmet utan av att jobbet ringde. Klockan ringde inte och jag blev försenad till mötet. Det var mycket illa fast inte hela världen som tur var. Jag åkte sedan fram till stan för att möta upp Sara. Vi lunchade på Sönderströms då det var fullt och slut på maten på Henrys. Studsade och hämtade biljetterna strax efter två och drog en snabbsväng på Gina, hittade inget roligt. Sara åkte sedan iväg för att skjutsa sin bror och jag åkte till Jysk. Träffade Quyen och tjöta lite. Jag köpte mig en matta. Quyen åkte till jobbet och jag åkte hem. Jag började städa lite smått och pausade med att titta på en film. Sandra denna måste du se om du inte redan har gjort det, The Collector. Efter filmen målade jag under diskbänken och delar av mig, bra störande då det är oljefärg. Hela kvällen bestod av diskande, dammsugande och fixande med tvätten. En del småplock är kvar men det ska nog hinnas med under veckan, förhoppningvis.




Sara på Söderströms med en kyckling/bacon/avokado-smörgås.




Mitt nya inköp på Gekås, tavlor och Sov Gott-"skylt".




Slängde ut den andra byrån från klädkammaren till hallen.




Mitt kap på Netto häromdagen, skoförvar för 30 kronor.




Sista penseldraget, nu ska det bara torka i sju dagar.




Sista diskhögen för idag, imorgon tillkommer det nytt, suck!




Kommer bild på min nya matta inom kort!


malin♥


Kommentarer
Postat av: Sandraa.

Den ska jag se ikväll :)

2010-03-14 @ 16:04:19
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback