Klockan tickar


Nu sitter man här efter jobbet. Hjärnan är pigg men kroppen är mega trött. Ska bli skönt med ett kortpass imorgon och inte köra skift. Idag var det mycket, inte med gäster och så utan mer med pappersarbeten och dylikt. Fick lite extra då han från Mariestad inte riktigt visste vart de skulle sitta och så. Jag tog på mig allt och ångrade det senare. Slutade med att min femton minuters rast blev en nio-minutare. Idag vaknade jag klockan halv två och fick lite panik. Hur skulle jag hinna med allt innan jag började klockan halv fyra. Tanken var att jag skulle cykla till jobbet samt laga mat. Det fick bli laga mat och åka bil. Fast imorgon ska jag banne mig sätta mig på cykeln och cykla till jobbet. Här ska fettet brännas samt pengar sparas!



Vill ha sommarlov och studiebidrag, visst är det livet?!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback