Taco-mys-kväll

Vaknade hyffsat tidigtigår och drog vid halv två till systemet med Sara och Gustav. Jag handlade lite cider och efteråt åkte vi och handla till tacosen. Sen blev det att åka till Quyen för att hämta lite grejer som jag hade glömt där. Glömde dock min skål. Vidare till pappa för att hämta upp lille Merlin. Snabbt hem igen för att få honom på plats. Några minuter senare kom Gustav, Sara, Basse och Majzzen. Alla gosa lite med lille Merlin. Vi började senare med maten. Var mest Sara som lagade maten och vi andra titta på. Majzzen var nog tråkigast som låg i soffan och titta på tv. Tacosen smakade helt underbar, lite extra stark. Efter maten var det finalen av Melodifestivalen som gällde. Visst var det Björn Gustafsson som var med Salem al fakir? Vet inte vad jag ska säga om låten som vann men jag tyckte inte om någon direkt. Vi spelade spel efter finalen och vi fick även lite besök av Annelie och Danni, haha! Kvällen avslutades ganska tidigt då jag blev mega trött!!










Snart är helgen över då, jävla piss!



malin♥merlin


Kommentarer
Postat av: Tussen

ojoj va sööt:)

2010-03-14 @ 22:02:46
Postat av: sara

gudbarnet mitt...elle heter det fadderbarn=S

2010-03-15 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback