Trött

Någon som trodde att jag skulle ha en ledig dag? Jag var dum nog att tro det. Det blev ingen film utan fastnade framför Oscarsgalan, klantigt om jag hade vetat att jobbet ringer kl.10 på morgonen och frågar halvt panik om jag kan jobba 12-15. Trött som faen svarar jag ja, av någon anledning jag ännu inte funnit. Efter jobbet åkte jag till mamma i Vinninga och klippte håret på min syster. Åkte sedan hem till min pappa för att hämta min lille kille, Merlin. Dock hade han blivit sjuk igen och flytten hit får vänta ytterligare någon dag eller två. Pappsen och jag åt pizza / sallad. Annelie och jag tittade sedan på Hollywoodfruar och efter det var det en dokumentär om tjejer i porrbranchen. Vi blev förbryllade och många frågor ställdes men inga svar gavs! HAHA

Nu sitter jag här hemma och borde sova. Ska möta upp Sara och Gustav på stan imorgon klockan halv ett. Dock är jag fortfarande pigg och jag funderar på en bra film då det bara är skit på tvn.



Arg, ledsen, prata med mig människa! Jag vet inte vad du tänker och det enda du gör är att stöta bort mig..


malin♥


Kommentarer
Postat av: Tussen

Vem är lille Merlin Malin? ;):P

2010-03-09 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback