En sorglig dag

Nu har man lipat en liten skvätt. Trodde inte jag skulle reagera så hårt men nu vet jag verkligen hur mycket han betyder för mig, min lilla bebis. Hur fort man fäster sig vid de små liven. Jag vaknade sent idag och tittade på en film. Tio i tre åkte Annelie och jag med lille Merlin till zoo. Han fick en egen plats i hyllan, så om ni vill hälsa på honom finns han där. Han kommer få en bra familj det vet jag, det är detta jag intalar mig själv för att det ska kännas bättre. Jag hatar min kropp för att den reagerar mot min lilla älskling. Nu är jag hemma igen och saknar honom, vart är hans lilla tjut efter mat och sällskap?






Saknaden är stor för ett litet marsvin!



malin♥merlin


Kommentarer
Postat av: Tussen

Usch sånt är inget roligt:/ Du får ta å skaffa en Zlatan hund kanske? :)

2010-05-09 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback