Familjedag

Jag har knappt varit hemma något idag. Först cyklade jag iväg till pappa för att lämna lite grejer. Slängde bara in grejerna och cyklade iväg till mamma. Där var maten precis klar, så jag tog mig lite. De lånade min borr som tyvärr inte var till så mycket hjälp. Väggarna var stenhårda. Det sluta med att jag busa med Mauwii och glodde på tv med Sarah och Robin. Fick med mig lite saker som jag glömt vid min flytt.





Istället för att cykla hem cyklade jag till pappa. Där hände det inte allt för mycket så jag tog Isa på en långpromenad i spåret. Det var mycket härligt och när jag kom tillbaka fick jag en hundralapp och pappas bilnyckel. Åkte till Donken och köpte tio stycken cheeseburgare. Tryckte i mig en men mådde inte så bra, jag har nämligen ätit en massa godis och glass idag. Jag vet inte riktigt varför jag tröst äter?!







Rastlös som aldrig förr!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback