Förr i tiden

Fredagen den fjortonde maj var jag ledig. Det jag gjorde var att gå till min pappa och åt grillat! Sen på kvällen var jag bjuden hem till Lisa på förfest. Majzzen, Sara och jag var väl där vid åtta. Det blev inte så långvarigt för Majzzen och mig eftersom jag skulle jobba morgondagen och Majzzen var trött. Majzzen och jag gick istället till maggan och köpte oss lite gott, gick hem till mig och satte på filmen 16 blocks.







Lördagen den femtonde maj var det jobbet som gällde och det var mycket att göra då det var Elvaslaget. Dagen gick ändå hyffsat fort och mina kära kompisar Sara, Basse och Gustav satt och väntade på mig när jag sluta. Vi drog hem till mig där det blev en liten städning och spa kväll. Vi tog oss ett glas, vaxade, hårinpackningar, ansiktsmask, spela kort och gick till Maggan och köpte lite mat och godis.












Söndagen den sextonde maj jobbade jag till halv sex för att sedan åka hem för att duscha lite snabbt. Johanna kom till mig och vi satt och dega ett tag. Vi tog oss sedan en sväng till McDonald's och åt lite mat och en glass. Vi satt sedan i soffan och tjöta en massa. Vi tittade på Mc fusk co och efter det tog vi oss en sväng till Troja för att hämta Alex. Det blev så att Johanna fick köra runt V50 en sväng och sen fick Alex för sig att jag skulle köra bilen. Chockad och nervös satte jag mig i förarsätet och körde en lite sväng. Kan ju säga att det gjort en mycket mer sugen till att köpa en.. men än så länge behöver jag mig ingen familjebil. Min färg heter Flamenco röd!




Måndagen den sjuttonde maj, jag börjar bli seg som ett as. Inte sovit bra på flera dagar och började denna dagen en timme tidigare än de andra. Efter jobbet käkade jag en efterlängtad kebabtallrik med Quyen. När vi käkat upp drog han hem och jag fick besök av Johanna. Vi tittade på film och tjöta.


Tisdagen den åttonde maj. Seg som fan drar jag mig igenom dagen. Ont i huvudet, illamående  och yr. Egentligen ville jag bara hem och sova men man vill inte vara en mes. När jag slutade klockan fem åkte jag hem och la mig i badet. Så himlas skönt och när jag badat klart satte jag mig på cykeln hem till mamma och tog mig något att äta. Så förbannat trött och hungrig finns det inget bättre. Fick sedan lite besök av Basse, Sara och Carro men jag var inte så roligt. Mådde as och var skit trött fick ja tacka nej till deras erbjudande om glass och sällskap. Jag åkte hem och satte på en film och kasta mig i sängen. Vaknade 12 timmar sedan och kände mig mer utvilad än jag känt mig på över en vecka. Det känns som jag har sovit sex timmar eftersom jag ligger och drömmer som en galning men vad mer kan jag begära. Idag är det planerat att jag ska åka inlines med Majzzen och sedan hem på middag hos mammsen.



Personalfest imorgon!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback