Godafton i natten

Nu sitter man här efter en händelserik dag. Jag vaknade ganska tidigt av sömnbrist, studsa ner i tvättstugan och snodde båda tvättrummen i en timme. Var snäll och använde bara det rum jag hade bokat senare. Jag lyckades bli klar med allt klockan två. Då åkte Sara och jag till stan. Jag handlade lite presenter till båda mamma och Sarah. Köpte mig även ett linne.





Sara och jag tog oss en fika på Henrys. Det blev en halvtorr, god och mättsam kladdkaka med grädde, chokladkulor, melon och jordgubbe.





Sen fick vi köra land och rike för att jag skulle storhandla och ta middagspaus hos min pappa. Vi var sedan hemma hos mig runt åtta och börja titta på Sex and the city boxen. Käka jordgubbar som vi handlat utanför Hjertbergs. De var ifrån Belgien men var helt klart godkända. Runt elva bokade vi biljetter till Sex and the city 2, tisdag kl. 19:30 i Skara. Sara åkte hem för en stund sedan och jag sitter här och förbereder mig inför morgondagens arbete.





Hoppas på en god natts sömn!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback