In my dreamland!

Haha, tänkte skriva ner detta innan jag glömmer av det. Hade min egna Avatarfilm i min dröm i morses. Mamma ringde dock och förstörde den. Det var lite konstigt. Människorna skulle kriga ute i skogen med både modern och gammal teknik mot dessa varelser. Jag var på varelsernas sida men förstod människorna och förstod vad som skulle ske. Anledningen till att denna amazonas-, dinosaurivärld fanns var för att den låg så hiskeligt långt in i skogen att ingen hade varit där förut. En del träd hade dött och en hel del granar hade växt upp för att det skulle bli som den skog vi har i dagsläget. Men ändå sprang det runt en massa konstiga djur och varelser!

Denna drömmen sög otroligt mycket energi, så idag är jag lite seg men jag är konstigt nog på bra humör! Detta var inte heller den enda drömmen jag drömde!


HAHAHAHAHAHA, ja, jag är konstig!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback