Jobb(ig) helg

Dag ett på jobbet idag. Det gick inte så jättebra även om vi kom ikapp i slutet. Jag är verkligen ur balans och det blir bara värre och värre. Jag tror det har med min sömn att göra. Inatt är det fullmåne och då vet jag att jag har svårt för att somna. Har ingen aning om varför men så har det alltid varit. Jag hoppas att jag snart kan få tillbaka min älskade sömn. Under högstadiet- och gymnasiumtiden var jag bäst på att sova. Jag kunde somna när som helst, hur länge som helst och hur bra som helst. Imorgon ska jag nog träffa Majzzen innan jobbet. Behöver även ta mig ett litet snack med en person som är okontaktbar för min del.



Ångest i högsta hugg!



malin♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman!

Jag har också skitsvårt att sova när det är fullmåne... har alltid haft det. Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2010-05-28 @ 10:44:14
URL: http://enligtagust.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skrev fel blogg adress i förra kommentaren, men nu har jag länkade jag rätt:)

2010-05-28 @ 10:45:33
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback