Kompisar ♥

Tänkte printa lite om gårdagen. Jag vaknade av hundra samtal och sms under morgonen. Mötte upp Gustav och Basse på torget klockan ett. Vi tog oss en rundtur på stan och sen cyklade jag hem till min tvätt. Käkade upp pizzan från igår och hann slänga in en tvätt och plocka pyttelite innan jag fick besök av Basse, Gustav och Quyen. Basse och Gustav hade med sig fika, så jag satte på kaffet och några minuter satt vi och njöt av det goda i mitt kök. Vi spelade lite kort under fika och man kan lugnt säga att Quyen suger på 7:an.






Sen fick vi ta en liten paus framför tvn i väntan på Sara. Vi hade bestämt att spela monopol så fort Sara kom. Vi hann slå två omgångar innan min syster ringde. De var och grejade i deras nya lägenhet. Det var bara att ta på sig skorna och trava iväg för att få första glimten av lägenheten. Min syster hade börjar måla lite i hennes rum. Vi stannade inte länge innan vi gick till maggan för att köpa lite gott till monopolspelandet. Jag gav upp först eftersom jag hade hamnat i fängelse under första varvet och lyckades sedan bara få köpa en sketen gata. De andra höll på i timmar och jag satt vid datorn och titta på tv. När väl Basse hade åkt ut satte vi på en film och vi fick senare besök av de andra. Filmen var inte så uppskattad så fler och fler gick hem. Sluta med att det enbart var Quyen och jag så vi tog oss en sväng till McDonald's, hälsa på Johanna lite och åt lite.





Jag
har även en tråkig nyhet. Jag har blivit allergisk mot min lilla bebis, Merlin. Jag ser ut som att ha gosat med en brännässla varje gång och det kliar som in i bomben. Så han ska få flytta tillbaka hem till min pappa. Han flyttar till helgen.. 
 



Imorses snooze:ade jag tills klockan var två minuter över elva, skulle börja halv tolv. Jag hoppade sedan upp och gjorde mig klar, packade, åkte bil till jobbet, tog mig en cheeseburgare och pratade lite med chefen och allt detta på mindre en halvtimme. Alla som känner mig sitter för tillfället i chocktillstånd och tänker, det var som faen! Jag kan allt ibland. Nu är jag hemma igen och planerar en promenad till pappsen.





Imorgon blir det Första hjälpen utbildning!



malin♥


Kommentarer
Postat av: Tussen

gud va söter han är merlin:) Tråkigt att du inte kan behålla honom:/

2010-05-05 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback