Tvätt i stora lass

Vaknade runt halv två idag och tvinga mig upp. Hade egentligen behövt sova någon timme eller två till. Jag drömmer som aldrig förr och det känns som jag aldrig får sova. Jag kommer aldrig in i den djupa sömnen som jag behöver. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Runt två började jag tvätta och kort därefter ringde Gustav och vi bestämde att Gustav och Basse kunde komma hem till mig runt fyra, fem tiden. Vi spelade lite spel, titta på Greveholm och gick till affären. Runt åtta kom Sara på besök också. Jag höll på med tvätten under hela dagen. Pojkarna var mycket bråkiga och ändå lyckades jag somna en stund på soffan. En powernap jag var i stort behov av.







Snart ska jag plocka in tvätten och kanske ta mig orken till att antigen städa toaletten eller diska. Imorgon ska jag vara med Majzzen, vilket jag inte vart på evigheter och i helgen har jag bestämt mig för att vara med min Johanna!


Om man ändå kunde vara ledig i helgen!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback