Arbetar fredag

Sitter här och lyssnar på musik, borde väl göra något nyttigt men hur roligt är det när man kan sitta här. Pratar även med Basse för tillfället på msn. Jag är vääääldigt godissugen också, det är inte roligt och då menar jag på två sätt. Inatt kunde jag inte somna förän klockan fem eller något. När jag väl somna drömde jag om någon hawaiiö. Jag var där med någon stor kvinna som ville gå ut och skaffa lammkött. Vi gick in i en klädaffär och helt plötsligt satt jag där med hela Sex and the city-gänget och titta på kläder vi prova. Sen plötsligt var jag en rymling på ön och sprang som en idiot överallt och försökte gömma mig från polisen. Vaknade och somnade om, drömde då att min mamma var här och städa. Stod och prata med henne och sa att jag vet inte vad det är för fel. För det blir jättedammigt och lortigt på cirka en dag. För Britta hade tydligen städat dagen innan och jag dagen innan det. Vaknade och bestämde mig för att gå upp, för fy bubblan vad det är frustrerande att inte sova och bara drömma.




tre dagar kvar..




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback