Fyra arbetsdagar avklarade

Första advent är över och den var helt okej. Jag vaknade sent, snoozade ett antal gånger. Det var härligt att vakna och se Britta ligga i soffan igen. Vi tjötade en hel del när vi vakna även om vi pratade massor när hon kom hem igår. Vi gick upp, satte oss vid datorn och skypade med Sandra. Brittas pappa kom senare och hämta henne. Jag började med maten - spagetti och rådjursköttfärssås. Sarah och Robin kom för att äta middag med mig. Vi fikade efter maten med lussekatter, pepparkakor och julmust. Självklart tände vi första ljuset i adventsljusstaken. Jag sprang nämligen och hämtade alla julgrejer i källaren precis innan vi började äta. När klockan blev fem i tre åkte jag iväg till jobbet. 3:15




HOPPAS HOPPAS!!!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback