Fix och sällskap med chokladbollar


Fredagen den femtonde oktober

Vaknade
tidigt av ett sms från systembolaget, mina varor hade kommit. Som Britta sa, vuxenpoäng till Malin. Smsade senare Sara och kollade om hon ville ta en sväng på stan. Vi tog bilen fram och gick mina ärenden sen så kom Britta in till stan och vi lunchade på 3B. Skulle tagit oss en fika men vi bestämde oss för att göra chokladbollar hemma hos mig sen. Vi åkte hem till mig vid halv fem på eftermiddagen. Jag fixade med min datorn lite i sista minuten för att sedan dra till misco för att kolla hur jag skulle göra. Jag fick ett tips och kom hem utan någonting, billigast så? Fick i vilket fall igång datorn och var överlycklig. Vi tog oss då en promenad till Sarah och Robin för att lämna datorn och kolla in lägenheten. Stannade inte där allt för länge för vi skulle till maggan och köpa lite grejer till chokladbollarna. Sara åkte hem en sväng och Britta och jag gjorde inte så mycket framför tvn och datorn. När väl Sara kom tillbaka gjorde vi chokladbollar och satte på en film. Britta fick snilleblixten att koppla min externahårddisk till min tv. De åkte hem ganska sent.




Älskar att vara ledig




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback