Halloween

Happy Halloween eller ska man säga glad Halloween? Jag sitter här själv i min lägenhet och ska snart iväg till jobbet. Så här såg även förra årets Halloween ut för mig. Skit tråkigt medan alla andra umgås och har det trevligt. Fast jag fick en liten "realitycheck" igår hur det kan vara när man går ut och träffar allt folk. Folk man vill och inte vill träffa. Fick hämta syrran utanför stadt igår och jag var lite glad över att jag inte gick ut och festa. Det kunde ha gått bra sett, eller inget alls? Ingen idé att sitta och tänka på det förflutna, det borde jag av någon veta. Fast ändå gör jag det. Jag sover dåligt som fan nu och det blir nog bara värre och värre. Mitt huvud exploderar snart för nu har huvudvärk, antar att det beror på sömnbristen. Vad är det mitt undermedvetna grubblar på? Jag vill veta, så jag kan glömma och få sova lika bra som jag gjorde förut.






Allting på samma gång!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback