Hos Sarah och Robin

Jag är hos min syster och Robin i deras lägenhet. Robin surar och Sarah tjatar om mat. Vi har suttit framför tvn och tjötat hela kvällen. Ser väl ut som vi får ta en tripp till McDonald's, det enda stället som har öppet i denna lilla stad. Det märks att jag börjar bli trött då jag sitter och skrattar åt allt. Jag ska dock vara uppe en stund till då jag ska jobba kvällsskiftet de två närmaste dagarna. Syrran och jag har suttit och blegat lite på utlandssemester, vore härligt men vi får väl se.


 

Jag har visst kommenterat min systers blogg - http://sahaaras.blogg.se





malin♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du har länkat fel blogg :)

2010-10-12 @ 09:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback