'Ledig' från dator och bil

Hej allihopa, jag sitter för tillfället hemma vid Robins dator som jag har fått låna. Min dator har gått sönder, troligtvis grafikkortet. Så jag kommer att få öppna min plånbok då det inte bara är datorn som jävlas utan även min bil. Batteriet är kasst, hoppas jag. Antingen är det kasst eller så är det något som drar ur det. Blir att testa med ett nytt batteri. Som tur får jag låna syrran/pappas bil då hennes hand är halv trasig, tajmat?


Allting finns på min dator så jag får ligga lite efter med uppdateringarna. Jag ska nog börja skriva ner vad jag har gjort så jag har något att skriva när min dator är fixat.




Ledig måndag imorgon!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback