Ta tag i livet?

Halkat lite efter och jag har inte varit smart att skriva ner vad jag har sysslat med. Fast det viktigaste ska jag nog komma ihåg!


Tisdagen den tjugoåttonde september

Vaknade av väckarklockan, blev upphämtad av Johanna. Vi åkte iväg och tränade på badhuset. Underbart att röra på sig, synd att vi inte hinner med det så ofta. Direkt efter träningen mötte vi upp Madde och Sofia för en snabbfika. Det blev en morotskaka för min del och lite tjöt. Johanna och jag åkte vidare till Skövde och shoppa. Vi åt även middag på Max och det var nog sista gången för min del. Jag tycker verkligen inte om Max kött eller smak på deras dressing. Vi hade i vilket fall en trevlig dag och jag köpte mig suraband, rosabandet och sockar. Kollade även på ett par stövlar med en hög klack. De var lätta och gå i men hur ska jag kunna använda dem i vinter och det är snorhalt? Är det då värt att köpa dem. Får fundera vidare på saken, är även sugen på att köpa en skinnjacka också. Väl hemma sen hann jag bara sitta vid tvn en stund. Fick hoppa in extra för att de inte hade någon skiftledare på kvällen. Sen fick det bli sängen i min ensamhet.







Köpa eller inte köpa?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback