Tar tag i livet med alla måsten

Ska väl snart ta mig ett superryck och fixa allt på min "ToDolista", haha. Får väl börja med att blogga om veckan jag har missat. Bakar samtidigt chokladbollar!


måndagen den elfte oktober

Sov ut inte riktigt ut denna dagen tyvärr. Utan vid tjugo över tolv jag åkte iväg i pruttbilen (pappas [Sarahs fr.o.m. 19:e okt] fordcabbe -89) Vi skulle möta upp Sofia utanför Willys för att handla inför tacokvällen med jobbet. Johanna och jag var dock tvungen att åka förbi jobbet för att hämta upp den sista pengen. Sofia blev lite otålig men vi var inte så sena i alla fall. Vi handlade i överflöd till tacokvällen. Kan säga att det är svårt att handla tacos till nitton personer. När vi väl hade handlat åkte vi hem och la in alla kylvaror i min kyl. Johanna och jag åkte till stan för att ta oss en toast på Henrys. Tog oss efter lunchen en sväng på stan. Sen är det lite luddigt i mitt minne men vi köpte senare på kvällen lite gott. Jag skjutsade hem Johanna och åkte hem till min syrra. Där satt jag en bra stund och tjöta. Det är alltid lika trevligt att dega framför tvn med sällskap.



Gifflar!!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback