Uppdatering utan bilder

Jag får skriva om det förflutna innan det blir allt för mycket. Jag har fortfarande Robins dator och därmed får jag bjuda på bilderna senare.


Onsdagen den sjätte oktober

Jag vaknade av ett sms från Majzzen. Eftersom jag sov/nyvaken var jag seg på att svara så han hann ringa upp. Vi bestämde att vi skulle äta på Lai Thai och att han skulle hämta upp mig i hans nya bil. Hans bil var riktigt nice och gick bra. Jag vill också ha en ny bil. Maten var jättegod på Lai Thai och jag åt mig bra mätt. Vi satt där ett tag och prata om allt möjligt. Vi får väl se vad framtiden har att erbjuda. Vi gick även en sväng på stan för att kolla på röda hänglsen och en vinterjacka till Majzzen. Vilket påminner mig om att jag ska fråga hur hans helg i Gbg var. Efteråt skjutsade Majzzen hem mig då han skulle iväg till jobbet. Jag cyklade hem till mamma och tjöta lite. Sen fick det bli att cykla hem till tvättiden och tvätta. Städade lite under tiden men av någon konstig anledning tröttnar jag på det. Jag fick sedan lite besök av Johanna. Vet inte om vi tittade på film eller vad vi gjorde.



Älskar sociala lediga dagar





malin♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

vi kolla ju på grey´s

2010-10-15 @ 07:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback