Födelsedagsmiddag på "Hos Mimmi"

Vaknade sent idag, hade ställt klockan men jag valde att stänga av den. Jag vaknade inatt av en mardröm. Jag drömde om en spindel på min vägg. Det var inte bara i drömmen jag skrek och tände lampan! Jag var så rädd när jag vaknade sittandes med halsont och en tänd lampa tittande på väggen. Spindel var lika stor som en fullvuxen katt!!

Gjorde mig klar i snigeltakt, åkte fram till stan och mötte Sara. Vi gick och käka mat på Hos Mimmi. Eftersom jag har klantat till mig fick det bara bli en middag idag med min Sara som fyller 21 år! GRATTIS!! Firar henne och Carro nästa vecka och troligtvis bio imorgon med Sara (och kanske Britta?). Maten var god i vilket fall och det var mycket trevligt att sitta och snacka i cirka en timme.







Hur mår jag egentligen? - Har inte tid att tänka efter..




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback