Kalas och hästridning

Fortsättning på söndagen.

Jag var inte hemma länge innan jag åkte vidare på kalas hos mamma för att fira Sarah. Vi åt hemmagjorda vårrullar, till min besvikelse - vegetariska. Jag var sugen på kött, rejäla vårrullar. Istället fick jag tugga på glasnudlar och massa grönt. Det var som tur gott och jag åt mig mätt. Självfallet blev det tårta till efterätt, man mår som man förtjänar.








Något konstigt med denna bilden?




Vi stannde väl inte så jättelänge innan vi åkte iväg till stallet. Där vi gjorde iordning hästarna och tog oss en liten tur. Det var år sedan jag satt på en häst och det var riktigt kul. Det får helt klart bli fler gånger att hänga med syrran ut till stallet för att ta sig en tur på Lasse. Lasse är en lat häst som behöver kommer ut!









YE-HA!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback