Shopping och fest!

Halkat efter lite men helgen har jag haft fullt upp!

Fredagen den tjugofjärde september

Denna dagen dimper lönen in, alltid lika trevligt. Den här månaden har varit rolig, inte så mycket räkningar. Jag hade ställt klockan för att gå upp och tvätta. Till min förtjusning hade jag tvättid igår. Det blev en hel del svordommar på vägen upp till lägenheten igen. Träffade på min granne med svordommar och världen morgonruffs i håret. Kan säga att han knappt våga hälsa. Klockan var ju för guds skulle någon minut i sju, man kan inte begära så mycket då. Sur som jag var gick jag och la mig igen för att sova lite till. Vaknade runt elva och smsbombningen började. Vet inte riktigt hur många sms jag skickade mellan elva och kvart i tolv, runt sextio stycken kanske? Jag hämtade upp Sandra för att möta Sara, Sofia och Johanna på Åhléns klockan tolv. Så började presentjakten. Det var inte lätt att hitta presenter till två tjugoettåringar. Vi hann bli klara i sista minuten och självfallet klämde vi in en fika. Jag akut städa när jag kom hem. Hann precis bli klart med allt och mig själv tills vi skulle till Stadt. Puh, jag är då tidsoptimist till max. Jag lever lite för att bli klar i sista minuten, ge mig en massa adrenalinkickar för att sedan skicka ut lite endorfin i kroppen när man klarat av allt.






Sara, Sandra, Sofia, Carro och jag befann oss på Stadt klockan sex för att äta afterwork buffé. Allting var jättegott det enda jag har att säga är att de snåla med fläskfilén! Hem igen efter mat och drinkar för att ta lite mer drinkar. Vi tjötade sönder och vi hade verkligen hur trevligt som helst. Som gamla goda tider igen och man kände sig som sexton år igen. I sista minuten åkte vi till Bowlinghallen för att träffa lite folk. Majzzen, Johannes, Calle och Louise var där bla. Jag gick även fram till en främmande kille som chockade mig totalt genom att hälsa "Hej Malin". När klockan slog tolv åkte vi tjejer hem igen och jag somnade på tre sekunder.




Jag älskar mina tjejer!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback