Arbete, ryggskott och grillning


Jag får skriva om hela inlägget, suck! Jag vaknade av mig själv hyffsat tidigt. Tog det lugnt framför datorn medan det var jättefint väder ut. Jag låg och njöt lite av allt var klart med lägenheten. Jag hade kunnat lämnat in nycklarna om det inte vore för att de hade lunchrast på AB bostäder. Det var inget att göra åt och jag åkte iväg till jobbet runt klockan halv två. Jag hade ingen fortsatt bra dag kan jag säga. För när jag böjde mig ner för att tvätta händerna small det till i ryggen och jag föll nästan ihop. Jag fick ryggskott och kunde varken stå, sitta eller gå! Det var riktigt hemskt. Pappa fick komma med Voltaren T till mig och jag överlevde arbetsdagen. Som tur var den inte så lång och jag tänkte inte ge mig för lite ryggvärk. Klockan sju slutade jag och åkte genast för att hämta upp Robin, systrarna Brandt och Simon. Vi åkte till stugan, där de andra av familj och vänner befann sig. Vi grillade gott kött och åt en massa tillbehör till. Det blev även lite grillad banan till efterrätt. Det var ur gött och trevligt men jag åkte hem hyffsat tidigt då jobbet väntade. Plus att ryggen var långt ifrån okej, alla fick serva mig under kvällen. Det är väl i för sig lite lyxigt men jobbigt.







Ge mig mer grillkvällar!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback