Brudshow


Vaknade tidigt och hörde hur det smattrade mot fönstret. Tänkte inte cykla i skitväder så jag tryckte på snooze knappen och somna om en liten stund till. Jag hade ställt tre stycker klockor för att inte försova mig. Jag kom iväg i tid och dag var igång. Jag kom inte undan övertid idag men men. Jag åkte hem och kastade mig i duschen. Äntligen är jag lite ledigt. Strax innan klockan sex kom Robin och Sarah för att låna min bil. Fattar inte varför jag sa ja, det brukar jag aldrig göra. Jag tycker inte om att låna ut min bil. Strax efter klockan sex kom Annelie och hämta mig. Vi skulle till De La Gardie för att titta på florist tvåornas brudshow. Det var mycket fint och man blir lite fundersam över sitt bröllop. Jag ska nog bannemig gifta mig mot alla odds. Det kommer vara ett stort pampigt bröllop. Väl hemma igen plockade jag lite här hemma för att sedan slå ner röva vid datorn. Jag ska strax lägga mig i min soffa och blega på tvn, njuta av min sista tid som ensamboende. Borde skriva det sista på ansökan men ögonen börjar bli riktigt tunga och jag ska upp hyffsat tidigt för att se till att Elin kommer iväg till Växjö.





Fullrulle!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback