Långfredagen


Jobbade dag denna dagen, var hemma runt klockan halv sex. Jag fick skjuts av min mamma hem eftersom hon hade lånat min bil till hennes flyttning. Jag tog världens längsta dusch och bara allmänt dega. Var hemma hos min mamma och kolla hur det blev där. Hälsade på min pappa en liten sväng och åt lite mat. Majzzen ringde mig runt klockan nio och frågade vad jag gjorde. Han plockade upp mig hos pappa och vi åkte till affären. Vi köpte oss lite gott, åkte hem till mig och fixade en film. Vi hade glömt att köpa dricka så vi fick åka till Shell eftersom det var ett av de enda ställena som var öppna. Utanför träffade vi på två killar som fråga oss om vi kunde köpa ut snus. Jag kunde inte sluta att skratta åt dem. De tyckte nog vi var taskiga som inte köpte ut och bara stod och skratta åt dem. Majzzen pratade lite med dem medan jag bara skratta. Hem till mig igen för att ligga i soffan och mysa för sista gången. Filmen var jättebra och jag älskar Jason Statham.




Myspys bland lådorna!




malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback