Lunch, flytt och mys


Jag hade ställt klockan på elva men kom inte ur sängen förän halv ett. Tanken var att Johanna och jag skulle träna men det var ingen som orka. Jag kände mig verkligen jättesleten. Johanna och jag tog svängen förbi jobbet. Det var numera första april och dags för mig att sätta upp de nya födelesdagslistorna. Det blev lunch på Henrys och vi satt nog där i nästan en timme. Kycklingtoasten var slut så det fick bli en ost&skinka. En sväng på stan var självklart och jag hade tänkt köpa de beige chinos från Stadium men de var såklart slut. Hem igen för att möta upp pappa, Sarah och Robin. Jag skulle äntligen bli av med lite skit från källaren. Fast det sluta med att de bara tog två sängar och en madrass. Johanna och jag drog till ÖoB för att shoppa lite. Jag köpte mig flyttlådor för att Sarah och mamma har redan börjat tjata om att jag inte har börjat packa. Hur kommer det sig att jag har blivit tidsoptimist bland alla tidspessimister?







Johanna och jag började rota bland min gamla skit fast jag kom inte så långt. Johanna låg i soffan och titta i skolkataloger och jag rota runt och insåg att jag kunde slänga nittio procent av allting, suck! Klockan sprang iväg och magen kurrade. Runt klockan sju var det familjemiddag hos pappa med spagetti och köttfärssås. Jag stannade inte länge utan åkte hem tidigt. Sarah och Robin åkte hem med mig och plockade lite i mina lådor och fick med sig en massa skit. Mindre grejer för mig att packa helt enkelt. Majzzen och jag hade smsat under kvällen och han kom hem till mig. Vi åkte till Hjertbergs och handla oss en massa gott. Vi tittade på en film och lite tv för att somna framför den. Majzzen somna först och vakna först, runt fyra snåret. Han väckte mig och sa hej då.








Alltid lika mysigt!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback