Mamma OCH pappa!


Jag vaknade i tid och satte mig på CYKELN till jobbet. Så himlans stolt över mig själv. Det krävs en hel del självdiscplin. I vilket fall när det gäller mig. Jobbet gick väl hyffsat smidigt, blev att jobba över lite idag. Klockan har en tendens att ticka iväg när jag egentligen ska sluta. Iväg från jobbet hem till mamma för att umgås lite och äta mat. Det blev fisk, något jag inte äter i vanliga fall. Jag måste däremot erkänna att min mamma känner mig och hade även stekt kotletter till mig ifall jag inte fick i mig fisken. Jag tog en lite bit av båda eftersom man bör äta fisk, helst tre gånger i veckan har jag för mig. Mamma som packar som aldrig förr, hon flyttar under påskhelgen. Vi blir alltså grannar i en vecka!

Mamma hade hittat lite grejer som var pappas, som Sarah hade lämnat hos mamma. Så jag cyklade förbi pappa på vägen hem. Fast där kan jag nog aldrig vara en kort stund. Blev så att jag blev kvar en bra stund. Jag åt väldigt många bullar som Sandra och Elin hade bakat. De var mycket smaskiga. Jag fick även träffa Sandras nye pojkvän. Min familj bara växer och växer. Jag längtar tills den växer i generationer. Ska bli roligt med en massa barn! Jag blir bara mer och mer barnsugen. Fast än så länge är min tid inte kommen. Runt klockan kvart över nio åkte Sarah, Sandra, Simon och jag till Hjertbergs. Jag skulle köpa mig en chokladhare men de hade ingen så det blev en toblerone. Var en aning sur på Sarah som skulle komma tidigare så jag kunde få min hare från Lidl, GAAH!




Ge mig en chokladhare!!!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback