Påskafton


Jag vaknar av att mamma ringer mig. Jag har hyffsat trött eftersom jag jobba kväll dagen innan. Mamma ville komma och hämta mitt bord. Jag fick allt säga till henne att komma om tjugo minuter. Det enda jag behövde göra när hon kom var att öppna dörren. Hon och Andreas tog bordet och gick. Det börjar bli tommare och tommare i min lägenhet. Vet inte riktigt hur jag kommer att ta det. För tillfället tänker jag inte riktigt på hur det kommer att bli och hur jag kommer att reagera. Jag gjorde mig klar och blev upphämtad av Sarah. Vi cabbade ner på Sarahs ford och åkte iväg till Kållandsö för att hämta Robin. Vi blev bjudna på fika och jag gosade med deras små kattungar. Det är synd att man är allergisk. Annars hade man väl tagit med en hem. Tur i oturen?! Vidare hem till mamma för att äta påskbord Sarah hade lagat. Självklart fick vi påskägg av våran mamma. Det får vi varje år, man blir aldrig för gammal. Fick även ett sms från min plastmamma, det fanns Det blev lite deg framför TVn innan jag drog hem.








 Hann knappt innanför dörren innan Majzzen och jag bestämde för att ta en runda på inlinesen. Det var supergött väder och de kändes bra att åka lite igen.





Hemma igen satt jag vid datorn och dega. Kunde inte bestämma mig om jag skulle sitta hemma eller dra ut på bravader. Det var inte förän klockan nio jag bestämde mig för att dra ut. Åkte hem till Majzzen och började dricka. Vi hade det jättetrevligt, prata, lyssna på musik och åt popcorn. Runt klockan tolv fick vi för oss att hälsa på Emilia och Quyen. Vi missa det flesta och jag var kvar längst. Jag låg hemma i sängen klockan halv fyra, det blev en lång påskafton för mig del.









Vart är alla kycklingar?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback