Hanseatiske museum


Vaknar att Britta säger mitt namn, klockan var åtta. Jag har därmed en halvtimme att göra mig klar på. Jag ska med Britta på hennes träningspass med hennes personligatränare Adrian. Det var mycker roligt och intressant. Fast mest intressant var Adrian. Verkligen super vältränad i varje muskel, trevlig och skitsnygg! Det blev lite delad fokus på Brittas träning och spana in honom. En väl underhållande timme, kan man lugnt säga. Vi promenerade hem i det för första gången lite halvdåliga vädret dock är det fortfarande varmt. Vi åt ett litet mellanmål vid bordet innan Britta gjorde sig i ordning. Vi hade videosamtal med Sandra innan vi drog ut. Vi gick till hanseatiske museum vid Bryggen. Vi fick guidadtur och det var mycket spännande och intressant. Det var lite läskigt att gå där inne. Huset är numera inte rakt och står inte på någon stadig mark utan rör på sig och lutar en hel del, vilket var mäktigt i sig. Det tillhörde ett annat hus till museumet som vi sprang och titta i också. Sen hann vi tyvärr inte mycket mer innan Britta skulle till jobbet. Så jag promenerade hem och satte mig vid datorn, snacka med Sandra lite, blogga och sådär. Tanken var att jag skulle spendera lite tid i affärerna. Fast det började regna så jag får ta det imorgon istället, så kan Britta vara med och vara lite smakråd. Får se lite om jag blir lite uttråkad och vädret blir lite bättre så kanske jag tar en tur i affärerna i alla fall. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta på mig mjukisbyxorna och mysa i att jag har lite egentid.



Finns alltid något att göra!




malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback