Lunch, mer Harry, Knutsson


Vaknade upp ganska sent, runt klockan halv elva. Satte mig vid min dator som snart hänger sig för gott. Jag var därmed lika illa som datorn. Blivit förkyld under natten, inget som är populärt. Jag tog det så lugnt som möjligt innan jag skulle fram till stan för att möta Moa. Jag möte henne utanför Vero Moda och vi tog en sväng runt på stan innan vi mötte upp Viktor och Carl. Det blev en lunch på Henrys. Allting var slut så det fick bli en ceasarsallad. Den var i det minsta lagret men smakade helt okej. Vi satt där till Moa skulle med tåget vid klockan fem. Vi pratade om allt möjligt och hade det bara allmänt roligt och mysigt. Jag gick med Moa en sväng och sen cyklade jag hem. Satte mig vid datorn och körde lite felsökningar. Jag ska försöka mig på att få igång den ordentligt. Jag hann inte så mycket innan jag fick sms från Majsen. Han var sugen på lite mer Harry Potter. Jag hade tänkt att cykla men det började helt plötsligt att ösa ner. Det började även blixtra och åska. Jag tycker det är supermysigt med blixtar och dunder. Jag tåg bilen till Majsen och vi startade filmen. Efter halva åka vi till Amigo och hämta en kycklingkebabrulle. Vi köpte även sourcreamchips och vitlöksdipp på Ica klockan. He igen för att försätta maratonet. Supermysigt och gött, Majsen somnade senare igen så jag drog mig hemåt. Jag var en aning rastlös och snackade lite med Knutsson. Det fick bli att åka till honom på jobbet, som jag hade lovat att jag skulle göra. Jag satt där till klockan fem på morgonen. Vi hade mycket att ta igen och prata lite om framtiden och så. Alltid lika trevligt och roligt att hänga med Knutsson. Det tråkiga var att min förkyldning blev bara värre och värre med tiden.


Så mycket att sakna!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback