Elkjøp?! Zupperia


Börjar med att säga att Kanye West var helt fanstastiskt. Det var en bra show och han är härlig. Det var helt otroligt hur mycket han sjön, hur bra det var hela tiden och han låter perfekt live. Han ramlade en gång vilket jag halvt missa. Jag såg bara när han låg och sprattla på golvet men det finns att se på youtube. Så jag har sett det nu i efterhand. Jag har bara goda ord att säga om Kanye.

Vidare till dagen, onsdag redan. Tiden flyger förbi i Norge. Jag stortrivs och har det bäst med Britta. Vi är så olika och klaffar så bra, Brittas egna ord. Jag slapp gå upp och äta frukost med Britta idag och kunde glatt sussa vidare i sängen. Jag blev väckt av lite sms och dylikt från familjen. Tror de saknar mig lite, hihi. Jag gick upp ganska sent och började leta efter elkjøp, som är det norska elgiganten. Jag behöver ett minneskort till kameran då jag är en liten paparazzi här borta. Jag trodde jag hittade en i centrum så jag tog på mig skorna och traskade iväg. Väl i centrum fick jag klia mig lite i huvudet. Det var inte så lätt att hitta. Jag sprang omkring där i en timme och letade. Tillslut gav jag upp och skickade iväg ett sms till min älskling i Sverige. Sandra svarade på stört och vårt letande började ihop. Det var lite svårt att navigera på sms med det gick. Jag traskade runt i Bergen centrum i en timme till. Det finns massa kyrkor här och när jag skriver ska jag gå mot kyrkan tänkte inte riktigt Sandra och jag på samma. Det var därför jag fick mega promenaden och till sist hamna på expert. Elkjøp stod på samma adress. En aning förvirrad sköt jag upp mitt hitta-elkjøp-projekt till morgondagen. Jag gick hem igen, satte mig vid datorn och väntade på Britta. Vi degade och gjorde oss iordning för kvällensaktiviter. Tanken var att vi skulle gå ut och äta med Oda och Joakim. Oda bor tillsammans med Britta. Vi fick dock inte tag i dem och vi gick ut själva på Zupperia. Maten var helt okej, servicen kan diskuteras och tiden vad udda, eller hur ska vi förklara det Britta? Kvällen var i vilket fall lyckad och vi hade det hur roligt som helst. Jag kan inte förstå hur våra samtalsämnen aldrig tar slut. En lite promenix i området och sen blev det att kasta oss i sängen. Lite småslita efter allt jobb/elkjøp-letande.



Tur att jag har mina tjejer i världen.



malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback